ua ru
01054 Київ, вул.Тургенєвська, буд.38,офіс 102-103

РЕЄСТРАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ

З кожним роком в Україні все більше і більше створюється бізнесу.

Раніше, бізнес створювали у формі Приватного підприємства, Товариства з обмеженою відповідальністю, акціонерних товариств. З часом, підприємці зробили висновки, що приватне підприємство вже неактуальна форма в сучасному бізнесі, а акціонерні товариства - занадто складна.

Тому,  сьогодні  при створенні бізнесу проводиться реєстрація ТОВ, як най зручна форма управління  здійснення господарської діяльності.

Здається дуже простим питанням, як зареєструвати ТОВ? Просто, але є певні особливості, які  треба врахувати коли  необхідно зареєструвати ТОВ.

Отже,  пропонуємо вам 18 лайфхаків при реєстрації підприємства.

  1. Найбільш популярна форма створення підприємства- товариство з обмеженою відповідальністю.
  2. Учасників в ТОВ може бути необмежена кількість.
  3. Найменування підприємства має бути унікальним та неповторюваним, його можна перевірити за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. В найменування можна використовувати символи-.,-:,;
  4. Податкова адреса має бути місцем знаходження керівного органу,  також можна використати адресу учасника або оренду юридичної адреси.
  5. Статутний капітал ТОВ  може бути від 1 грн до безкінечності, який формується майном або грошима. В статуті зазначається строк протягом якого ви можете сформувати статутний капітал. Максимальний строк не обмежений, тож це може бути і сто років.
  6. Директор може бути одноосібний, а можна призначити Дирекцію на  чолі з Генеральним директором.
  7. Новий закон про ТОВ та ТДВ дозволяє в статуті не зазначати  місцезнаходження, учасників, розмір  та розподіл статутного капіталу.
  8. Кількість видів діяльності підприємства необмежено, але треба обрати один основний.
  9. На сьогоднішній день відсутнє таке поняття , як кворум на загальних зборах, порядок прийняття рішень в товаристві  повністю визначається учасниками в статуті. Питання  та порядок голосування учасники  встановлюють самостійно, існує тільки декілька питань, порядок прийняття яких врегульовано законом.  Тому дуже важливо, щоб при реєстрації підприємства вам підготували статут не типовий( бо такого вже не існує), а конкретно під ваше підприємство, Бо ніхто окрім вас не знає, яким чином ви будете приймати рішення.
  10. Якщо потрібно зареєструвати  підприємство платника ПДВ, то розраховуйте на те, що реєстрація платником ПДВ може бути с 1 дня наступного місяця, якщо подати заяву до 10 числа поточного. Тож, якщо  15 вересня зареєструвати підприємство, то ПДВ отримати можна з 01 листопада.  У випадку, якщо необхідно раніше платник ПДВ, то можна подумати про купівлю готового підприємства з ПДВ.
  11. Перед тим як зареэструвати ТОВ, необхідно подумати коли почнеться нарахування заробітної плати директору, адже за день до того необхідно подати повідомлення про прийняття на роботу. Юрист обов’язково має у вас про це запитати.
  12. Ще одна порада платникам ПДВ, якщо ви реєструєте підприємство платника ПДВ, враховуйте, що в разі якщо директор підприємства буде мати місце реєстрації Луганську чи Донецьку область, або буде  директором в більше як 2 підприємствах, ваша компанія одразу попаде  в реєстр ризикових компаній і перші ж податкові накладні будуть заблоковані. Щоб уникнути неприємностей в майбутньому, обирайте кандидатуру директора зважено.
  13. Для реєстрації ТОВ необхідно надати копію паспорта та  ідентифікаційного  номеру  учасників та директора, заповнити анкету та приїхати до нотаріуса для підписання документів. Підписання займає 15 хвилин, і вже того дня ваше підприємство буде зареєстровано.
  14. Печатка не є обов’язковою, але 100 відсотків підприємств працюють з печатками. Замовити печатку можливо з індивідуальним дизайном, наразі немає вимог до її вигляду.
  15. На наступний день після реєстрації директор може відвідати банк для відкриття  поточного рахунку. Нагадаємо, що цього року відмінила  нотаріальне посвідчення банківських карток, але банк став більш ретельно перевіряти особу учасників та директора. До прикладу, банк при перевірці може запросити фотографії офісу підприємства, щоб пересвідчитися у реальності компанії.
  16. Окрім, банківського рахунку, необхідно оформити електронні ключі підписів для можливості  звітувати в електронному вигляді та реєструвати податкові накладні(якщо необхідно). Після оформлення електронних ключів, треба підписати договір про визнання електронних підписів податковою. Це може зайняти до трьох днів.
  17. Зареєструвати підприємство в ЄДР не складно, але  підготувати документи, які будуть гарантувати юридичну безпеку підприємства в майбутньому, відсутність спорів між учасниками, проблем при відкритті рахунку треба доручити фахівцям.
  18. В сучасному світі час плине надто швидко, щоб витрачати його на  помилки та вирішення проблем. Бізнес має приносити гроші та свободу, а не проблеми та поганий настрій)

Ми реєструємо підприємства 12 років і знаємо про це більше ніж  все. Обовязково консультуємо  по податках та всіх питання подальшої діяльності вашого підприємства. Ми не допускаємо помилок,  не приховуємо інформацію, розробляємо індивідуальні статути, і не працюємо з  шаблонами. З нами ви отримуєте підприємство, яке повністю готове до роботи. Надання юридичної адреси, допомога у відкритті рахунку в банку, оформлення електронних ключів, податкова консультація- це все, що вам необхідно для запуску вашого бізнесу.

 

 

 


Поставити питання