ua ru
+38 073 010 90 94
+38 067 384 57 54
01054 Київ, вул.Тургенєвська, буд.38,офіс 102-103

Починаємо бізнес. Створюємо компанію самостійно

26/07/2016

Публикация 1Напрямок руху обрано, залишається створити той самий корабель, який буде надійно плити разом з Вами до поставлених цілей. Важливо обрати організаційно-правову форму компанії, адже від цього залежить і ефективність та зручність діяльності та управління. Так ось, на сьогоднішній день, Товариство з обмеженою відповідальністю вважається однією з найбільш зручних та поширених організаційно-правових форм юридичних осіб в Україні. Саме така організаційно-правова форма володіє багатофункціональністю та найбільш відповідає сучасним умовам економіки та ринку.

Після того як ви вже обрали найменування для свого підприємства, організаційно-правову форму, правильно вибрали податкову адресу, види економічної діяльності - настає момент складної процедури – реєстрація підприємства в державних органах. Цей процес потребує не тільки багато часу, а й знання в оформленні документів та досвід роботи з державними органами.

Якщо ви все ж таки наважились самостійно зареєструвати свій бізнес, то для початку вам потрібно підготувати пакет документів для Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – саме цей державний орган є першим в етапі реєстрації.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!! З 01.01.2016 відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»(далі – ЗУ «Про державну реєстрацію...») державну реєстрацію також можуть здійснювати нотаріуси, які уклали договір з технічним адміністратором Єдиного державного реєстру.

Статтею 17 Закону України «Про державну реєстрацію...» визначено перелік документів, які необхідно подавати для проведення державної реєстрації юридичної особи, це, перш за все, заява про державну реєстрацію створення юридичної особи (затверджені форми заяв розміщені на сайті Міністерства юстиції) та установчий документ юридичної особи. Установчим документом є статут Товариства.

Законом не передбачено подання державному реєстратору рішення Загальних зборів засновників (учасників) про створення Товариства. Проте, ви можете запротоколювати створення Товариства та подати документ державному реєстратору – це не буде помилкою.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Документи, що подаються для державної реєстрації мають бути викладені державною мовою, текст документів має бути написаний розбірливо (машинодруком або від руки друкованими літерами); документи не повинні містити підчищення або дописки, закреслені слова та інші виправлення; установчий документ юридичної особи викладається у письмовій формі, прошивається, пронумерується та підписується засновниками (учасниками) або уповноваженими ними особами (ст. 15 Закону України «Про державну реєстрацію...».

Відповідно до ст. 36 Закону «Про державну реєстрацію..» плата за проведення державної реєстрації юридичної особи не справляється.

На підставі поданих документів, державний реєстратор здійснює їх перевірку та приймає для розгляду за описом. Після проведення реєстраційної дії за відсутності підстав для відмови, державний реєстратор вносить відповідний запис до Єдиного державного реєстру та оприлюднює на порталі електронних сервісів виписку.

Ознайомитись з результатами адміністративної послуги Ви зможете за кодом доступу, який був вказаний на опису, виданому державним реєстратором. На цьому ж порталі буде розміщена виписка.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!! З 01.01.2016 року державний реєстратор не ставить жодних відміток на установчому документі та виписці.

Наступним етапом є замовлення печатки. На щастя, виготовлення печатки зараз не потребує багато зусиль і часу. Вам потрібно звернутись до фірми, яка надає такі послуги і замовити печатку, яку ви можете отримати навіть протягом години після замовлення.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Законом України від 15.04.2014 № 1206-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення порядку відкриття бізнесу» скасовано обов'язковість використання печаток суб'єктами господарювання. Тобто суб'єкт господарювання має право не використовувати в своїй діяльності печатку. Це досить зручно, але на жаль, на практиці виникає низка проблем, пов'язаних з відсутністю печатки: неприйняття документів державними органами, труднощі у відкритті рахунку в банках та інші. Тож використовувати печатку чи ні – це Ваше право, але ми радимо все ж таки замовити її.

Далі ви повинні звернутись до Державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби за місцезнаходженням вашого підприємства. Відповідно до підпункту 4 пункту 3.13 Порядку обліку платників податків і зборів ви повинні подати заяву форми №1-ОПП. В цій заяві необхідно вказати найменування вашого підприємства, податкову адресу, види економічної діяльності, відомості про керівника та головного бухгалтера та багато іншої важливої інформації, яка потрібна для того, щоб підприємство поставили на облік у податковому органі.

Також перед Вами постане вибір яку систему оподаткування обрати. Податковим кодексом України передбачені дві системи – загальна система оподаткування та спрощена система оподаткування.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!! Заяви для реєстрації обраних вами систем можна подавати безпосередньо державному реєстратору при проведенні державної реєстрації (пункт 2 статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію...»)

Заключним етапом усієї процедури реєстрації вашого бізнесу буде відкриття банківського рахунку. Хочемо наголосити на тому, що на сьогодні процедура відкриття дещо ускладнилась. Це пов'язано з покладенням Національного банку України на усі банківські установи функції фінансового моніторингу, тому ця процедура вимагає точності та досвіду роботи з відкриттям рахунків. Для відкриття рахунку вам потрібно обрати банківську установу, з якою вам зручно працювати, звернутись до відділу розвитку корпоративного бізнесу, де співробітник банку надасть вам усі необхідні документи та інформацію.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!! Постановою №346 Національний банк внесені зміни до Інструкції про порядок відкриття, використання та закриття рахунків у національній та іноземних валютах. Скасовано вимогу про подання до банку при відкритті рахунків копій установчих документів для юридичних осіб, зареєстрованих після 1 січня 2016 року. Достатньо надати відповідний пакет документів (індивідуальний для кожної банківської установи),в якому обов'язково повинен бути присутній опис від державного реєстратора з кодом доступу до Інформаційного порталу Єдиного державного реєстру.

Це основні етапи, які вам потрібно буде пройти.

Насправді, займаючись реєстрацією самостійно, можна не тільки не зекономити, але й навпаки загубити гроші. Крім того, реєстрація потребує немалих зусиль, а особливо для людини, яка вперше вирішила зайнятися цим. Тому краще за все звернутися до спеціалістів, для яких реєстрація – це професійна діяльність, і, які маючи досвід, орієнтуючись в законодавстві, зроблять всю процедуру реєстрації бізнесу якісно, надійно та швидко.

Якщо ж реєстрація підприємства здалася Вам складною, затягнутою в часі, то є варіант придбання готового підприємства. Купівля готових підприємств на сьогоднішній день є найбільш ефективним способом швидко почати бізнес.

OLSTEN PARTNERS LAW COMPANY радо запропонує перелік готових підприємств, які підійдуть саме Сам. Перереєстрація такого підприємства займає від чотирьох годин до одного дня. В цю процедуру включені підготовка документів, проведення державної реєстрації, за бажанням відкриття банківського рахунку.

Ця форма найшвидша та найефективніша після якої ви залишитесь задоволені результатом та зможете вже наступного дня укладати угоди з вашими партнерами.

Тож, що обрати, вирішувати саме Вам.


Поставити питання